שירות לקוחות - שירות מקצועי וליווי אישי ללקוח - מוסך העוגן

שירות לקוחות

מחלקת שירות לקוחות - קסם השירות

תודעת השירות במרכז שירות פורד מאזדה העוגן הינו מוטיב מוביל בכל מערכי הפעילות מול הלקוחות. תפקידה של מחלקת שירות הלקוחות הינה לוודא שהלקוח מקבל את השירות והטיפול המקצועיים והיעילים ביותר. אנשי מחלקת שירות הלקוחות אחראים על הבטחת שביעות רצונו של הלקוח, הענקת מענה מלא, הצגת נתונים בשקיפות מלאה, הסברים על תקלות ותיקונים נדרשים, זמני טיפול והצגת המחירים.

מרכז שירות פורד מאזדה העוגן מפעיל את תוכנית "קסם השירות" של "דלק מוטורס". תוכנית זו מציבה את, הלקוח תמיד נמצא במרכז, כשמולו פועלים כל הגורמים הרלוונטיים. הלקוח מקבל תזכורת לגבי מועד הטיפול או הטסט ויחד איתו נקבע המועד שנוח לו. לאחר תיאום מראש, נציג השירות מבצע בדיקה משותפת לרכב ביחד עם הלקוח. היתרון בבדיקה המשותפת הוא בכך שההסבר ללקוח ניתן לו ליד הרכב ובאופן המלא, המפורט והידידותי ביותר.

הלקוח מקבל טופס מיוחד המפרט את הטיפולים הנדרשים על פי צבעים:

ירוק – הדברים התקינים

צהוב – יש לקחת בחשבון ולבצע, לא דחוף

אדום – יש לבצע ללא דיחוי

אם הלקוח מעוניין להמתין במרכז השירות עד תום הטיפול, עומד לרשותו חדר המתנה נעים, מרווח ונינוח. אם ברצונו לחזור לענייניו, מוצע לו שירות הסעה חינם לבית/לעבודה ללא חיוב.

בתום הטיפול, לפני היציאה ממרכז השירות, מקבל הלקוח תדרוך אחרון. כעבור מספר ימים נציג שירות מתקשר ללקוח לברר את שביעות רצונו מהטיפול ומהשירות. תשובותיו מועברות למנהל מרכז שירות פורד מאזדה העוגן על מנת לפתור בעיות ולוודא שניתן שירות מקצועי ואיכותי.

בנוסף, מחלקת השירות מפעילה חברת סקרים חיצונית. נציגי החברה יוצרים קשר עם הלקוחות ומתשאלים אותם לגבי איכות השירות שהלקוח קיבל. הנתונים נאספים לצורך שיפור מתמיד של השירות והמשך תהליך למידה והתייעלות.

הלקוח זוכה לבדיקה כללית לרכב בחינם פעמיים בשנה בחינם- בקיץ ובחורף.

הנך מוזמן לתאם בדיקה לרכבך בטל': 077-9971973

נגישות